اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک تعریف شده است:

طبق فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد ، اینفوگرافیک (یا گرافیک اطلاعات) "نمایش تصویری از اطلاعات یا داده ها" است.

اما معنای اینفوگرافیک چیزی بسیار خاص تر است.

اینفوگرافیک مجموعه ای از تصاویر ، نمودارها و متن های مینیمال است که خلاصه ای از یک موضوع را به راحتی درک می کند.

همانند مثال زیر ، اینفوگرافیک ها از تصاویر جذاب و جذاب برای ارتباط سریع و شفاف اطلاعات استفاده می کنند.

اینفوگرافیک چیست
منحصر به فرد ترین و بصری ترین ، اینفوگرافیک های خلاقانه اغلب مؤثر هستند ، زیرا توجه ما را به خود جلب می کنند و نمی گذارند.

اما یادآوری این نکته ضروری است که تصاویر موجود در اینفوگرافیک باید بیش از هیجان و درگیری انجام دهند. آنها باید به ما در درک و یادآوری مطالب اینفوگرافیک کمک کنند ، همانطور که در این اینفوگرافیک درباره نخل خواندن از جینگ ژانگ مشاهده می شود:

اینفوگرافیک چیست

آیا آماده هستید مستقیم به شیرجه بیفتید و اولین اینفوگرافیک خود را ایجاد کنید؟ راهنمای نهایی طراحی اینفوگرافیک ما را برای همه چیز برای شروع کار بررسی کنید.


چرا از اینفوگرافی استفاده می شود؟

اینفوگرافیک ها برای آسان کردن هضم اطلاعات پیچیده عالی هستند. آنها می توانند در هر زمان که می خواهید مفید باشند:

    یک مرور کلی درباره یک موضوع ارائه دهید
    یک فرآیند پیچیده را توضیح دهید
    یافته های تحقیق یا داده های نظرسنجی را نمایش دهید
    خلاصه پست یا گزارش وبلاگ طولانی
    گزینه های مختلف را با هم مقایسه و متضاد کنید
    آگاهی از یک موضوع یا علت را بالا ببرید


https://rb.gy/9iysgi

آشنایی با طراحی دیجیتال

به هر ارائه یا طرحی که بر روی سکوی دیجیتالی ایجاد و مشاهده شود ، طراحی دیجیتال گفته می شود. طراحی دیجیتال امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ایجاد طرح های روی کاغذ سنتی شده است و طراحان اکنون از منابع دیجیتالی مختلفی برای ایجاد و توسعه طرح ها و ارائه های شگفت انگیز استفاده می کنند. این طرح ها می توانند به هر شکلی باشند و در هر سکو قابل تهیه هستند. یک سند Microsoft Word همچنین یک طراحی دیجیتالی است که با استفاده از یک فناوری و منبع دیجیتال ایجاد شده است. به همین ترتیب ، آموزش جامع فتوشاپ می توانند ارائه های چندرسانه ای ، علائم ، مدلهای سه بعدی ، انیمیشن ها ، صفحات وب ، تبلیغات وب ، ایمیل یا هر واسطه اجتماعی دیگر باشند.
درک طراحی دیجیتال

این را می توان Graphic Designs نیز نامید. از طرح های گرافیکی برای ایجاد ارتباط بین کاربر و مشتری استفاده می شود. در طرح های گرافیکی از تصاویر ، عکاسی و تایپوگرافی به عنوان اجزای اصلی آن استفاده شده است. طراحان با استفاده از متن ، تصاویر ، نمادها و طرح های مختلف نمایش های بصری ایجاد می کنند. یک طراح گرافیک همچنین چند کاره محسوب می شود زیرا از نرم افزارهای طراحی چندگانه و ویرایشگرهای تصویر برای ایجاد یک نمایش تصویری استفاده می کند. در حال حاضر تقاضای زیادی از یک طراح گرافیک و ویرایشگر تصویر در صنعت طراحی وجود دارد.
چگونه طراحی دیجیتال کار را بسیار آسان می کند؟

این می تواند کار را برای یک طراح آسان و ساده کند. افراد اولیه با استفاده از مداد و کاغذ طراحی می کردند. این روند یک فرایند مشکل ساز و وقت گیر بود که هدر رفت پول زیادی نیز به همراه داشت. در این فرآیند ، در صورت نیاز به ایجاد تغییراتی ، کاربر دوباره کل مراحل را از ابتدا تا انتها شروع می کند. با استفاده از طراحی های دیجیتال و ارائه هایی که می توانند بر روی یک سکوی دیجیتالی ایجاد و ایجاد شوند ، کار بسیار آسان و کمینه شده است. تنها زمان صرف شده در حال حاضر درک نرم افزار مورد استفاده برای طراحی است و کار تقریباً انجام شده است.

گزینه های بسیاری برای انتخاب کاربر وجود دارد. کاربر می تواند از هر نرم افزاری که بخواهد استفاده کند و آسان و صرفه جویی در وقت را پیدا کند. برخی از نرم افزارهای گرافیکی CorelDraw ، Adobe Illustrator ، Adobe InDesign ، Microsoft PowerPoint و سایر موارد هستند.

نرم افزار ایلوستریتور چجیست

Adobe Illustrator یک برنامه طراحی و طراحی مبتنی بر بردار حرفه ای است. به عنوان بخشی از گردش کار طراحی بزرگتر ، Illustrator اجازه می دهد تا همه چیز را از عناصر طراحی منفرد گرفته تا کل ترکیبات ایجاد کند. طراحان از Illustrator برای ایجاد پوستر ، سمبل ، آرم ، الگو ، نماد و غیره استفاده می کنند.
وکتور در مقابل راستر

گرافیک رایانه در دو دسته اصلی قرار می گیرد: گرافیک برداری و گرافیک شطرنجی. درک تفاوت بین این دو به شما در ایجاد ، ویرایش و وارد کردن آثار هنری مناسب کمک می کند.
بردارها چیست؟

برنامه های ترسیم مانند فیلم آموزشی ایلوستریتور گرافیک برداری ایجاد می کنند که از خطوط و منحنی هایی تعریف شده توسط اشیاء ریاضی به نام "بردار" تشکیل شده است. بردارها با توجه به خصوصیات هندسی آن ، گرافیکی را توصیف می کنند. به عنوان مثال ، یک تایر دوچرخه در یک گرافیک بردار با استفاده از یک معادله ریاضی برای یک دایره با شعاع مشخص ، در یک مکان خاص تنظیم می شود ، و با یک رنگ خاص پر می شود. شما می توانید بدون از دست دادن کیفیت گرافیکی تغییر رنگ ، تغییر اندازه یا تغییر رنگ تایر را تغییر دهید زیرا معادلات اساسی عملکرد شما را جبران می کند.

یک وکتور گرافیکی مستقل از وضوح تصویر است ، یعنی می تواند به هر اندازه ای اندازه گیری شود و در هر دستگاه خروجی با هر وضوح چاپ شود بدون اینکه جزئیات یا وضوح آن را از دست بدهد. در نتیجه ، گرافیک های برداری بهترین انتخاب برای نوع (خصوصاً نوع کوچک) و گرافیک های جسورانه هستند که هنگام کاهش اندازه در اندازه های مختلف باید خطوط واضح را حفظ کنند.

وضیغت شغلی موشن گرافیک

طراحان گرافیک حرکت یا طراحان حرکات حرفه ای ماهر هستند که آثار هنری گرافیکی را برای فیلم ها ، فیلم های آنلاین ، برنامه های تلویزیونی و غیره ایجاد می کنند. این افراد بسیار ماهر هستند که برای ایجاد آثار جذاب از جلوه های بصری و دوره جامع موشن گرافیک استفاده می کنند. این حرفه یک زمینه نسبتاً جدید است که هر روز با فن آوری های جدید و ایده های مختلف رواج می یابد. همانطور که می دانید انواع مختلفی از طراحان مانند طراحان وب ، طراحان گرافیک ، طراحان محصول و غیره وجود دارد ، آن دسته از طراحان گرافیک حرکت باید به سختی و به روز از نظر فناوری عمل کنند تا عملکرد خوبی در بازار داشته باشند.

با توسعه رسانه های اجتماعی و رسانه های الکترونیکی ، هر روز فرصت های طراحان حرکت در حال افزایش است. وقتی یک حساب رسانه اجتماعی باز می کنید ، می توانید هزاران فیلم از جمله تبلیغات ، سرگرمی ها ، فیلم های آموزنده و غیره را مشاهده کنید. بنابراین فرصت هایی برای طراحان گرافیک حرکت ایجاد می شود. همچنین اگر در ایجاد حرکت خوب هستید ، می توانید به عنوان یک فریلنسر کار کنید. حتی می توانید با نشستن در خانه کار کنید و درآمد کسب کنید. بسیاری از سایت های آنلاین برای ارائه شغل آزاد در این زمینه در دسترس هستند.

انتخاب این به عنوان شغل شما انتخاب مناسبی در زمان حال است. اما به روزرسانی زحمتکش و به موقع برای عملکرد خوب در این زمینه مورد نیاز است.
نتیجه

ما می توانیم این امر را در بسیاری از مکانها از طریق رسانه های مختلف و به اشکال مختلف مشاهده کنیم. همانطور که قبلاً بحث کردیم ، این نقش اصلی را دارد که یک فیلم یا سایر آثار را جذاب تر و به راحتی مورد توجه مخاطبان قرار دهیم. فناوری های جدید و به روز رسانی ها در این زمینه به طور مکرر اتفاق می افتد. عمده ترین کاربرد آن در عناوین ویدیویی و تبلیغات مشاهده شده است. همه مارک ها و شرکت های معروف با ترفندهای جذاب و متنوعی از گرافیک های گرافیکی ، مردم را به سمت محصول خود سوق می دهند. همچنین می توانیم گرافیک حرکت را به عنوان یک مسیر شغلی برای کسانی که علاقه مند به این زمینه هستند انتخاب کنیم. اگر آماده کار سخت و داشتن مهارت های خلاقانه هستید ، می توانید به عنوان یک طراح گرافیک حرکت به خوبی عمل کنید.

بازاریابی برند چیست؟

بازاریابی برند چیست؟ بازاریابی برند راهی برای تبلیغ محصول یا خدمات شما با ارتقاء نام تجاری خود به عنوان یک کل است. در اصل ، این داستان با تأکید بر کل مارک شما ، داستان خدمات یا محصول شما را تعریف می کند.

در این مقاله ، ما به برخی از بهترین نمونه های بازاریابی مارک از مارک های برتر جهانی نگاهی می اندازیم و در مورد اینکه چگونه می توانید در هنگام تدوین استراتژی های بازاریابی برند شخصی خود ، نشانه هایی از آنها بگیرید ، بحث می کنیم. ما همچنین برای اطمینان از موفقیت استراتژی شما ، چه کاری را باید انجام دهیم و چه مواردی را نباید از بازاریابی برند جلوگیری کرد.
همه چیزهایی که باید در مورد بازاریابی برند بدانید:
-

    تفاوت بین مارک تجاری و بازاریابی چیست ، و کدام یک در مرحله اول قرار دارد؟
    چه زمانی بازاریابی برند موفق ترین است؟
    سه مورد از بهترین استراتژی های بازاریابی برند در تجارت
    نحوه تدوین استراتژی بازاریابی برند برای تجارت خود در پنج مرحله ساده
    مواردی که هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی مارک تجاری باید از آن جلوگیری کنید

تفاوت بین مارک تجاری و بازاریابی چیست ، و کدام یک در مرحله اول قرار دارد؟
-

سؤال خوبی بود. مهم است که تفاوت بین برندسازی و بازاریابی را درک کنید تا بتوانید از آنها به طور موثر استفاده کنید. در اصل ، بازاریابی به این صورت است که شما از مارک و محصولات خود آگاهی ایجاد می کنید و به فروش می رسانید ، و مارک تجاری به این صورت است که شما بیان می کنید که شغل شما برای چه کسانی است و درمورد این موضوع چیست.

از بازاریابی به عنوان ابزار و برند تجاری ایجاد کننده به عنوان رویکرد کلی خود برای رسیدن به مخاطبان هدف خود استفاده کنید. برندسازی یکی از اصلی ترین ساختارهای استراتژی بازاریابی شماست ، بنابراین همیشه در اولویت قرار خواهد گرفت. اگر نام تجاری شما KFC بود ، نام تجاری شما "گیاهان و ادویه های مخفی" خواهد بود و بازاریابی شما هر کاری است که انجام می دهید تا مشتریان خود را مانند آزمایشات تلویزیونی و رادیویی ، بیلبوردهای تبلیغاتی و تبلیغات رسانه های اجتماعی برای مشتریان خود هیجان زده کنید. مهم نیست که در چه صنفی قرار دارید یا به چه میزان هدف رشد خود را انتخاب کرده اید ، مهم است که قبل از ایجاد یک برنامه بازاریابی ، کسب و کار خود را به عنوان یک برند بشناسید.