نرم افزار ایلوستریتور چجیست

Adobe Illustrator یک برنامه طراحی و طراحی مبتنی بر بردار حرفه ای است. به عنوان بخشی از گردش کار طراحی بزرگتر ، Illustrator اجازه می دهد تا همه چیز را از عناصر طراحی منفرد گرفته تا کل ترکیبات ایجاد کند. طراحان از Illustrator برای ایجاد پوستر ، سمبل ، آرم ، الگو ، نماد و غیره استفاده می کنند.
وکتور در مقابل راستر

گرافیک رایانه در دو دسته اصلی قرار می گیرد: گرافیک برداری و گرافیک شطرنجی. درک تفاوت بین این دو به شما در ایجاد ، ویرایش و وارد کردن آثار هنری مناسب کمک می کند.
بردارها چیست؟

برنامه های ترسیم مانند فیلم آموزشی ایلوستریتور گرافیک برداری ایجاد می کنند که از خطوط و منحنی هایی تعریف شده توسط اشیاء ریاضی به نام "بردار" تشکیل شده است. بردارها با توجه به خصوصیات هندسی آن ، گرافیکی را توصیف می کنند. به عنوان مثال ، یک تایر دوچرخه در یک گرافیک بردار با استفاده از یک معادله ریاضی برای یک دایره با شعاع مشخص ، در یک مکان خاص تنظیم می شود ، و با یک رنگ خاص پر می شود. شما می توانید بدون از دست دادن کیفیت گرافیکی تغییر رنگ ، تغییر اندازه یا تغییر رنگ تایر را تغییر دهید زیرا معادلات اساسی عملکرد شما را جبران می کند.

یک وکتور گرافیکی مستقل از وضوح تصویر است ، یعنی می تواند به هر اندازه ای اندازه گیری شود و در هر دستگاه خروجی با هر وضوح چاپ شود بدون اینکه جزئیات یا وضوح آن را از دست بدهد. در نتیجه ، گرافیک های برداری بهترین انتخاب برای نوع (خصوصاً نوع کوچک) و گرافیک های جسورانه هستند که هنگام کاهش اندازه در اندازه های مختلف باید خطوط واضح را حفظ کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد