دانلود پک 10 پروژه آماده پریمیر تریلر

02-پروژه آماده پریمیر تریلر ترسناک Horror Trailer

پروژه تریلر ترسناک یک پروژه جالب، تاریک و شیک برای پریمیر است. از این الگو برای ایجاد یک مقدمه دراماتیک جالب، تیزر، فیلم‌های نمایشی، ویدیو برای اولین نمایش فیلم یا وبلاگ یوتیوب خود استفاده کنید. 6 نگهدارنده متن و 10 تغییر رسانه را به راحتی و به راحتی جایگزین کنید و ویدیوهای جالب را به راحتی ارائه دهید.

04-پروژه آماده پریمیر تریلر قهرمانانه Heroic Trailer

پروژه آماده تریلر Heroic یک قالب حماسی پریمیر با طراحی عنوان سینمایی قرون وسطایی است. این الگو شامل 7 لایه متن قابل ویرایش می باشد. یک تریلر فوق‌العاده برای فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، آگهی‌های تبلیغاتی، ارائه‌ها، نمایش‌های اسلاید، تبلیغات، بازی‌ها و ویدیوهای رویدادهای شما می باشد.

07-دانلود پروژه پریمیر تایتل تریلر Thriller Titles

پروژه آماده تایتل تریلر یک الگوی گرافیکی تاریک و دراماتیک است که دارای متنی سنگی با سطح رنگی است که به آرامی از بین می‌رود. شما می توانید از بین دو سبک شکسته انتخاب کنید و موقعیت های شکسته را تنظیم کنید. از این الگو در پروژه‌های مربوط به ترسناک، فیلم‌ها، فیلم‌ها، ویدیوهای رویداد، تریلرها و غیره استفاده کنید. مخاطبان خود را با این غوغای تاریک و شدید تحت تأثیر قرار دهید.

10-پروژه پریمیر تریلر پرانرژی و اکشن Energetic Stylish Trailer

پروژه آماده پریمیر تریلر اکشن یک الگوی پویا و جذاب است. عالی برای تبلیغات ورزشی اسلایدهای مد روز و رنگارنگ با سرفصل ها، تغییرات ریتمیک، برجسته. این الگو دارای 4 متغیر مدیا و 5 لایه متن قابل ویرایش است. استفاده از آن بسیار آسان است، به سادگی رسانه خود را در محل مکان بکشید و رها کنید، متن را ویرایش کنید و رندر را بزنید. به راحتی می توانید رنگ را ویرایش کنید. بدون نیاز به پلاگین آموزش تصویری گنجانده شده است.

دانلود پک پروژه آماده پریمیر تریلر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد