دانلود پک 10 پروژه آماده پریمیر تریلر

02-پروژه آماده پریمیر تریلر ترسناک Horror Trailer

پروژه تریلر ترسناک یک پروژه جالب، تاریک و شیک برای پریمیر است. از این الگو برای ایجاد یک مقدمه دراماتیک جالب، تیزر، فیلم‌های نمایشی، ویدیو برای اولین نمایش فیلم یا وبلاگ یوتیوب خود استفاده کنید. 6 نگهدارنده متن و 10 تغییر رسانه را به راحتی و به راحتی جایگزین کنید و ویدیوهای جالب را به راحتی ارائه دهید.

04-پروژه آماده پریمیر تریلر قهرمانانه Heroic Trailer

پروژه آماده تریلر Heroic یک قالب حماسی پریمیر با طراحی عنوان سینمایی قرون وسطایی است. این الگو شامل 7 لایه متن قابل ویرایش می باشد. یک تریلر فوق‌العاده برای فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، آگهی‌های تبلیغاتی، ارائه‌ها، نمایش‌های اسلاید، تبلیغات، بازی‌ها و ویدیوهای رویدادهای شما می باشد.

07-دانلود پروژه پریمیر تایتل تریلر Thriller Titles

پروژه آماده تایتل تریلر یک الگوی گرافیکی تاریک و دراماتیک است که دارای متنی سنگی با سطح رنگی است که به آرامی از بین می‌رود. شما می توانید از بین دو سبک شکسته انتخاب کنید و موقعیت های شکسته را تنظیم کنید. از این الگو در پروژه‌های مربوط به ترسناک، فیلم‌ها، فیلم‌ها، ویدیوهای رویداد، تریلرها و غیره استفاده کنید. مخاطبان خود را با این غوغای تاریک و شدید تحت تأثیر قرار دهید.

10-پروژه پریمیر تریلر پرانرژی و اکشن Energetic Stylish Trailer

پروژه آماده پریمیر تریلر اکشن یک الگوی پویا و جذاب است. عالی برای تبلیغات ورزشی اسلایدهای مد روز و رنگارنگ با سرفصل ها، تغییرات ریتمیک، برجسته. این الگو دارای 4 متغیر مدیا و 5 لایه متن قابل ویرایش است. استفاده از آن بسیار آسان است، به سادگی رسانه خود را در محل مکان بکشید و رها کنید، متن را ویرایش کنید و رندر را بزنید. به راحتی می توانید رنگ را ویرایش کنید. بدون نیاز به پلاگین آموزش تصویری گنجانده شده است.

دانلود پک پروژه آماده پریمیر تریلر

آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور (+فیلم رایگان)

لوگو چیست؟

همان طور که میدونید لوگو یا آرم یک محصول یا شرکت در حقیقت شناسنامه آن محصول و شرکت است که اگر لوگو با طرحی خلاقانه ، اصولی و جذاب طراحی شده باشد یک گام مثبت در فرایند برند سازی برداشته ایم که لوگو اصولا به دو دسته تقسیم میشود: لوگوها یا تماما گرافیکی هستند (آیکون) و یا نام تجاری محصول یا شرکت (لوگوتایپ یا workmark) هستند، در واقع شما در این آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور مرحله به مرحله با نحوه ایجاد یک لوگوی حرفه ای و استایل دهی آن آشنا خواهید شد.

آموزش رایگان طراحی لوگو با ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور طراحی لوگو یکی از بهترین روش هایی است که شرکت های تجاری یا طراحان لوگو می‌توانند به کار ببرند تا آرم و نشان تجاری را که قصد دارند در وبسایت ها، تبلیغات چاپی و سایر استراتژیهای بازاریابی استفاده کنند، طراحی کنند. هرچند استفاده از نرم افزار طراحی لوگو ایلوستریتور، روش جذابی برای خلق لوگو است اما برای کار با ابزارهای مختلف آن و به خصوص برای ساختن لوگوی با فرمت وکتور نیاز به مهارت دانش کافی دارد.

افردی که به طراحی لوگو با این نرم افزار مسلط هستند می‌توانند رزولوشن رنگ ها و به طور کلی تمام عناصر موجود در لوگو را ویرایش کنند. اگر شما هم تصمیم گرفته اید طراحی لوگو با ایلوستریتور را یاد بگیرید نیازی نیست هزینه اضافه بپردازید. ما در این مقاله آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور مهم ترین ابزارهای این نرم افزار از جمله ابزار pen، ابزار shape و نحوه عملکرد لایه های مختلف را به شما آموزش می دهیم.