آموزش رایگان افتر افکت 2021 (فیلم مقدماتی افترافکت)

در این آموزش رایگان افتر افکت چه چیزی یاد می گیریم؟

فیلم آموزش افتر افکت از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته در این بخش برای شما قرار داده شده است. در این آموزش که توسط بهترین مدرسین نرم افزار افتر افکت تهیه و تدوین شده است شما علاقه مندان به نرم افزار افتر افکت، صفر تا صد کار کردن با این نرم افزار را به صورت حرفه ای یاد میگیرید. در واقع در این ویدئوهای آموزشی سعی بر این است که شما مباحث کاملاً فنی را از پای و به سادگی فرا بگیرید.

و به همین دلیل است که به علت اشتغال محور و پروژه محور بودن این آموزش رایگان افتر افکت بسیاری از هنرجویان ما، پس هز فارگیری کامل پکیج آموزش افتر افکت در مراکز مختلف مربوط به حوزه جلوه های ویژه و انیمیشن سازی مشغول به کار شده اند و یکی از مزیت های ویژه آموزش رایگان افتر افکت این است که شما در انتهای این دوره آموزشی مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه، و مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را دریافت می کنید.

کسب درآمد با افتر افکت

استفاده از نرم افزار افترافکت، یکی از کاربردی ترین و خلاقانه ترین راهکار ها برای ارائه تبلیغات تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی بسیار زیبا و جذاب می باشد. بنابراین با بهره گیری از نرم افزار افترافکت می توانید پروژه های بسیار منحصر به فرد و عالی را برای تبلیغ محصولات مختلف به شرکت های متعدد ارائه کنید و به این ترتیب زمینه را برای کسب درآمد و اشتغال خود هموار سازید.

در پروژه های ایجاد شده در آموزش رایگان افتر افکت می توانید از انیمیشن های از پیش طراحی شده و آیکون های موجود در این نرم افزار برای افزودن جلوه های ویژه به فیلم و یا تبلیغات مورد نظر خود استفاده کنید.

https://motionkade.ir/product/learning-aftereffect-free/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد