بازیگران فیلم سگ بند که هستند؟ لوین فیلم

برای اینکه بهتر بفهمید فیلم برای چه چیزی پیش می رود، باید به بازیگران آن توجه کنید. نازنین بیاتی و بهاره کیانافشار از جمله بازیگران زن این فیلم هستند که معمولا در فیلم های کمدی دیده نمی شوند. از طرفی سیامک صفری نیز در این فیلم بازی می کند که در محیط تئاتر به او بازیگر می گویند. بنابراین می توان گفت پذیرش پیشنهاد بازی در یک فیلم کمدی از سوی این سه بازیگر که معمولا در ژانرها و فضاهای دیگر دیده می شدند به خوبی کیفیت متفاوت داگ بند را نشان می دهد.

اما تنوع بازیگران تنها نقطه قوت فیلم مهران احمدی نیست. امیر جعفری یکی از بازیگران مطرح پرفروش ترین فیلم این روزهای سینمای ایران است که بازی نسبتا متفاوتی را در فیلم سگ بند ارائه می دهد. بهرام افشاری که کم کم در حال تبدیل شدن به ستاره کمدی ایران است با ایفای نقشی بی نظیر در این فیلم مقابل مخاطبان قرار می گیرد. رابطه این دو بازیگر [که نقش های اصلی فیلم را بازی می کنند] به خوبی برقرار است و به معنای واقعی کلمه در نقش خود غرق شده اند.

دو بازیگر فقید سینمای ایران نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند. زنده یاد سیروس گرژستانی و مرحوم عزت الله مهرآوران از جمله بازیگران دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایران بودند که به فیلم سگ بند اعتبار بسیار بیشتری دادند. اما هیچ کدام از این بازیگران نمی توانند به اندازه امیر جعفری و بهرام افشاری در فیلم بدرخشند. زیرا نه تنها فیلم به آنها فرصت بیشتری برای نشان دادن خود می دهد، بلکه یک شیمی منحصر به فرد بین این دو بازیگر اصلی فیلم گروه سگ ها ایجاد شده است که واقعاً لذت بخش به نظر می رسد.


برای دانلود فیلم سگ بند به لینک زیر در لوین فیلم مراجعه کنید

https://lovinfilm.ir/دانلود-فیلم-سگ-بند/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد