آموزش رایگان ایلوستریتور 2021 (فیلم آموزشی مقدماتی)

فیلم آموزش مقدماتی ایلوستریتور

آموزش رایگان ایلوستریتور: نرم افزار ایلوستریتور (یا ایلاستریتور) یک نرم افزار وکتور بیس (Vector Base) هست، به این معنی که تصاویر و اشکال در این نرم افزار به صورت ریاضی پیاده سازی می شوند که بزرگترین مزیت این روش این است که با افزایش سایز تصویر و به اصلاح زوم کردن، هیچ گونه افت کیفیتی نخواهیم داشت.

اما واقعیت این است که ایلوستریتور یک نرم افزار فوق العاده است که اگر از آن برای انجام کارهای گرافیکی خود استفاده کنید بی تردید آنرا با هیچ نرم افزار دیگری عوض نخواهید کرد. امکانات ابزارها، ترفندها و تکنیک هایی که این نرم افزار در اختیار کاربر قرار میدهد بعلاوه سازگاری آن با محیط فتوشاپ باعث سهولت و سریع تر بودن روند انجام کار میشود.

ویژگی های نرم افزار ایلوستریتور

قابلیت های نرم افزار ایلوستریتور برای تصاویر سه بعدی و انیمیشن سازی، بسیاری از طراحان گرافیکی را به سمت استفاده از این نرم افزار سوق داده است. برتری این نرم افزار با سایر نرم افزارها مانند فتوشاپ، امکان طراحی تصاویر سه بعدی و انیمیشن سازی آن است. سرعت طراحی بالاتر هم از سایر مزیت های این نرم افزار است زیرا فایل ها و پروژه های بزرگ و پیچیده تر را با نرم افزار ایلوستریتور Illustrator می توان طراحی و اجرا کرد.

البته وجود دقت گرافیکی بالا و کیفیت ابزار های گرافیکی آموزش نرم‌افزار ایلوستریتور Illustrator، وضوح و شفافیت تصاویر و اشکال سه بعدی را بهتر از سایر نرم افزارهای موجود در بازار ارائه داده است. این رابط بصری به دلیل کیفیت بهتر رنگ ها و امکان تصویر سازی تصورات شما، امروزه هم قابلیت های خود را افزایش داده است تا کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد