آموزش موشن گرافیک (رایگان) در افتر افکت

تفاوت موشن‌ گرافیک و انیمیشن

موشن گرافیک به طراحی گرافیکی متحرک گفته می‌شود. برای مثال اگر می‌خواهید نمودارتان متحرک شود یا لوگوی وب‌سایتتان به دور خود بچرخد می‌توانید از موشن گرافیک استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید کاراکترهایی را متحرک‌ سازی کنید تا داستانی کودکانه را نقل کنید این کار دیگر در گروه موشن‌گرافیک قرار نمی‌گیرد و نوع دیگری از انیمیشن است. آموزش موشن‌گرافیک رایگان  معمولا شامل اشکال، اشیا یا متن‌هایی است که برای ایجاد یک موشن در کنار هم قرار می‌گیرند.

https://motionkade.ir/product/learning-motion-graphic-free/

نرم­ افزارهای ساخت موشن گرافیک

بعضی از معروف ­ترین و رایج ­ترین نرم ­افزارهای مورد استفاده برای ایجاد موشن گرافیک در زیر لیست شده است.

1)Adobe Photoshop

حتی اگر فتوشاپ به عنوان یک نرم­ افزار ویرایش عکس در نظر گرفته شود، قابلیت ایجاد حرکت در سبک­ های مختلف را دارد. افراد حرفه­ ای این نرم ­افزار را برای کارهای آسان و پیچیده خود انتخاب می کنند.

2)Adobe Illustrator

یکی از نرم ­افزارهای معروف موشن گرافیک از شرکت مشهور Adobe است. این نرم ­افزار می تواند برای ایجاد انیمیشن­ های سه بعدی، گرافیک و غیره استفاده شود.

3)After Effects

این برنامه انتخاب اول و گل سرسبد در میان نرم ­افزارهای موجود برای ساخت است.         

after Effects دارای ویژگی ­ها و ابزار هایی برای ساخت گرافیک و انیمیشن است و همچنین به کاربران امکان می دهد که در محیط­ های دوبعدی و سه بعدی کار طراحی خود را انجام دهند.

آموزش رایگان ایلوستریتور 2021 (فیلم آموزشی مقدماتی)

فیلم آموزش مقدماتی ایلوستریتور

آموزش رایگان ایلوستریتور: نرم افزار ایلوستریتور (یا ایلاستریتور) یک نرم افزار وکتور بیس (Vector Base) هست، به این معنی که تصاویر و اشکال در این نرم افزار به صورت ریاضی پیاده سازی می شوند که بزرگترین مزیت این روش این است که با افزایش سایز تصویر و به اصلاح زوم کردن، هیچ گونه افت کیفیتی نخواهیم داشت.

اما واقعیت این است که ایلوستریتور یک نرم افزار فوق العاده است که اگر از آن برای انجام کارهای گرافیکی خود استفاده کنید بی تردید آنرا با هیچ نرم افزار دیگری عوض نخواهید کرد. امکانات ابزارها، ترفندها و تکنیک هایی که این نرم افزار در اختیار کاربر قرار میدهد بعلاوه سازگاری آن با محیط فتوشاپ باعث سهولت و سریع تر بودن روند انجام کار میشود.

ویژگی های نرم افزار ایلوستریتور

قابلیت های نرم افزار ایلوستریتور برای تصاویر سه بعدی و انیمیشن سازی، بسیاری از طراحان گرافیکی را به سمت استفاده از این نرم افزار سوق داده است. برتری این نرم افزار با سایر نرم افزارها مانند فتوشاپ، امکان طراحی تصاویر سه بعدی و انیمیشن سازی آن است. سرعت طراحی بالاتر هم از سایر مزیت های این نرم افزار است زیرا فایل ها و پروژه های بزرگ و پیچیده تر را با نرم افزار ایلوستریتور Illustrator می توان طراحی و اجرا کرد.

البته وجود دقت گرافیکی بالا و کیفیت ابزار های گرافیکی آموزش نرم‌افزار ایلوستریتور Illustrator، وضوح و شفافیت تصاویر و اشکال سه بعدی را بهتر از سایر نرم افزارهای موجود در بازار ارائه داده است. این رابط بصری به دلیل کیفیت بهتر رنگ ها و امکان تصویر سازی تصورات شما، امروزه هم قابلیت های خود را افزایش داده است تا کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

آموزش رایگان افتر افکت 2021 (فیلم مقدماتی افترافکت)

در این آموزش رایگان افتر افکت چه چیزی یاد می گیریم؟

فیلم آموزش افتر افکت از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته در این بخش برای شما قرار داده شده است. در این آموزش که توسط بهترین مدرسین نرم افزار افتر افکت تهیه و تدوین شده است شما علاقه مندان به نرم افزار افتر افکت، صفر تا صد کار کردن با این نرم افزار را به صورت حرفه ای یاد میگیرید. در واقع در این ویدئوهای آموزشی سعی بر این است که شما مباحث کاملاً فنی را از پای و به سادگی فرا بگیرید.

و به همین دلیل است که به علت اشتغال محور و پروژه محور بودن این آموزش رایگان افتر افکت بسیاری از هنرجویان ما، پس هز فارگیری کامل پکیج آموزش افتر افکت در مراکز مختلف مربوط به حوزه جلوه های ویژه و انیمیشن سازی مشغول به کار شده اند و یکی از مزیت های ویژه آموزش رایگان افتر افکت این است که شما در انتهای این دوره آموزشی مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه، و مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را دریافت می کنید.

کسب درآمد با افتر افکت

استفاده از نرم افزار افترافکت، یکی از کاربردی ترین و خلاقانه ترین راهکار ها برای ارائه تبلیغات تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی بسیار زیبا و جذاب می باشد. بنابراین با بهره گیری از نرم افزار افترافکت می توانید پروژه های بسیار منحصر به فرد و عالی را برای تبلیغ محصولات مختلف به شرکت های متعدد ارائه کنید و به این ترتیب زمینه را برای کسب درآمد و اشتغال خود هموار سازید.

در پروژه های ایجاد شده در آموزش رایگان افتر افکت می توانید از انیمیشن های از پیش طراحی شده و آیکون های موجود در این نرم افزار برای افزودن جلوه های ویژه به فیلم و یا تبلیغات مورد نظر خود استفاده کنید.

https://motionkade.ir/product/learning-aftereffect-free/

آموزش رایگان ایندیزاین 2021 (فیلم آموزش مقدماتی)

ایندیزاین چیست؟

آموزش رایگان ایندیزاین: ایندیزاین یک نرم افزار انتشاراتی برای دسکتاپ است که برای ساختن آگهی ها، بروشورها، مجله ها، روزنامه ها و کتاب ها استفاده می شود. پروژه هایی که با استفاده از ایندیزاین می توانند هم به صورت دیجیتال و هم به شکل چاپ شده منتشر شوند. این نرم افزار توسط طراحان گرافیک، هنرمندان، ناشران و متخصصان بازاریابی استفاده می شود. این نرم افزار توسط adobe ساخته شده است و هم به صورت جداگانه و هم به عنوان بخشی از adobe creative cloud در بازار موجود است.

ویژگی های نرم افزار ایندیزاین

نرم افزار ایندیزاین به علت ویژگی های جذابش تبدیل به نرم افزار گرافیکی پر قدرتی شده است. نرم افزار InDesign دارای ویژگی های بسیاری است که از همه نرم افزارهای گرافیکی پیشی گرفته و یکی از پرکاربردترین نرم افزارها در زمینه طراحی و چیدمان در صنعت چاپ شده است. ویژگی های جذاب آموزش ایندیزاین رایگان 2021 در زمینه طراحی عبارتند از:

  • ایجاد و ویرایش تلفیقی متن و تصاویر
  • قابلیت ذخیره تغییرات به صورت خودکار
  • ترکیب متن و تصاویر
  • ایجاد قالب های جذاب
  • قاب بندی و صفحه بندی
  • پشتیبانی فارسی
  • پشتیبانی از نرم افزار Photoshop و Illustrator
  • عملکرد خروجی به عنوان یک صفحه وب

آموزش رایگان فتوشاپ 2021 (فیلم مقدماتی فتوشاپ)

‌آموزش مقدماتی فتوشاپ

آموزش مقدماتی فتوشاپ که در وبسایت موشن کده بارگذاری شده به صورت رایگان است. شما می‌توانید ویدیوهای آموزش رایگان فتوشاپ را دانلود کنید. علاوه بر دوره آموزش کامل فتوشاپ مقدماتی، ویدیوهای تکنیک‌ها، فیلترها، طراحی پوستر تبلیغاتی، طراحی کارت ویزیت، طراحی پست و استوری اینستاگرام و … هم به صورت رایگان در اختیار کاربران است.

مخاطبانی که قصد یادگیری فتوشاپ به صورت پیشرفته و حرفه‌ای را دارند نیز می‌توانند پکیج آموزش فتوشاپ را تهیه کنند. در دوره صفر تا صد فتوشاپ به صورت کامل و جلسه به جلسه طراحی شده است، برای استفاده از این دوره نیاز به پیش‌نیاز خاصی نیست زیرا مطالب از صفر طراحی شده و مباحث ابتدایی تا پیشرفته را کامل یاد می‌گیرید.

فیلم آموزش فتوشاپ 2021

اگر به بخش آموزشی سایت بروید مشاهده خواهید کرد که فیلم آموزش فتوشاپ نیز برای اکثر ویرایش ها و اکشن ها و استایل ها موجود است. شاید باورتان نشود اما کلاس‌های آنلاین فتوشاپ به کمک فیلم می‌تواند بسیار پر اهمیت و بی نقص باشد. خصوصا برای افراد مبتدی. در سایت جی اف ایکس دانلود هر آنچه را که در دنیای فتوشاپ می‌خواهید می‌توانید پیدا کنید! این کلیپ‌ها توسط اساتید باتجربه و حرفه‌ای تدارک دیده شده است و تمام آنچه که یک کاربر مبتدی به آن نیاز دارد، لحاظ شده است.