آشنایی با طراحی دیجیتال

به هر ارائه یا طرحی که بر روی سکوی دیجیتالی ایجاد و مشاهده شود ، طراحی دیجیتال گفته می شود. طراحی دیجیتال امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ایجاد طرح های روی کاغذ سنتی شده است و طراحان اکنون از منابع دیجیتالی مختلفی برای ایجاد و توسعه طرح ها و ارائه های شگفت انگیز استفاده می کنند. این طرح ها می توانند به هر شکلی باشند و در هر سکو قابل تهیه هستند. یک سند Microsoft Word همچنین یک طراحی دیجیتالی است که با استفاده از یک فناوری و منبع دیجیتال ایجاد شده است. به همین ترتیب ، آموزش جامع فتوشاپ می توانند ارائه های چندرسانه ای ، علائم ، مدلهای سه بعدی ، انیمیشن ها ، صفحات وب ، تبلیغات وب ، ایمیل یا هر واسطه اجتماعی دیگر باشند.
درک طراحی دیجیتال

این را می توان Graphic Designs نیز نامید. از طرح های گرافیکی برای ایجاد ارتباط بین کاربر و مشتری استفاده می شود. در طرح های گرافیکی از تصاویر ، عکاسی و تایپوگرافی به عنوان اجزای اصلی آن استفاده شده است. طراحان با استفاده از متن ، تصاویر ، نمادها و طرح های مختلف نمایش های بصری ایجاد می کنند. یک طراح گرافیک همچنین چند کاره محسوب می شود زیرا از نرم افزارهای طراحی چندگانه و ویرایشگرهای تصویر برای ایجاد یک نمایش تصویری استفاده می کند. در حال حاضر تقاضای زیادی از یک طراح گرافیک و ویرایشگر تصویر در صنعت طراحی وجود دارد.
چگونه طراحی دیجیتال کار را بسیار آسان می کند؟

این می تواند کار را برای یک طراح آسان و ساده کند. افراد اولیه با استفاده از مداد و کاغذ طراحی می کردند. این روند یک فرایند مشکل ساز و وقت گیر بود که هدر رفت پول زیادی نیز به همراه داشت. در این فرآیند ، در صورت نیاز به ایجاد تغییراتی ، کاربر دوباره کل مراحل را از ابتدا تا انتها شروع می کند. با استفاده از طراحی های دیجیتال و ارائه هایی که می توانند بر روی یک سکوی دیجیتالی ایجاد و ایجاد شوند ، کار بسیار آسان و کمینه شده است. تنها زمان صرف شده در حال حاضر درک نرم افزار مورد استفاده برای طراحی است و کار تقریباً انجام شده است.

گزینه های بسیاری برای انتخاب کاربر وجود دارد. کاربر می تواند از هر نرم افزاری که بخواهد استفاده کند و آسان و صرفه جویی در وقت را پیدا کند. برخی از نرم افزارهای گرافیکی CorelDraw ، Adobe Illustrator ، Adobe InDesign ، Microsoft PowerPoint و سایر موارد هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد