آموزش رایگان فتوشاپ 2021 (فیلم مقدماتی فتوشاپ)

‌آموزش مقدماتی فتوشاپ

آموزش مقدماتی فتوشاپ که در وبسایت موشن کده بارگذاری شده به صورت رایگان است. شما می‌توانید ویدیوهای آموزش رایگان فتوشاپ را دانلود کنید. علاوه بر دوره آموزش کامل فتوشاپ مقدماتی، ویدیوهای تکنیک‌ها، فیلترها، طراحی پوستر تبلیغاتی، طراحی کارت ویزیت، طراحی پست و استوری اینستاگرام و … هم به صورت رایگان در اختیار کاربران است.

مخاطبانی که قصد یادگیری فتوشاپ به صورت پیشرفته و حرفه‌ای را دارند نیز می‌توانند پکیج آموزش فتوشاپ را تهیه کنند. در دوره صفر تا صد فتوشاپ به صورت کامل و جلسه به جلسه طراحی شده است، برای استفاده از این دوره نیاز به پیش‌نیاز خاصی نیست زیرا مطالب از صفر طراحی شده و مباحث ابتدایی تا پیشرفته را کامل یاد می‌گیرید.

فیلم آموزش فتوشاپ 2021

اگر به بخش آموزشی سایت بروید مشاهده خواهید کرد که فیلم آموزش فتوشاپ نیز برای اکثر ویرایش ها و اکشن ها و استایل ها موجود است. شاید باورتان نشود اما کلاس‌های آنلاین فتوشاپ به کمک فیلم می‌تواند بسیار پر اهمیت و بی نقص باشد. خصوصا برای افراد مبتدی. در سایت جی اف ایکس دانلود هر آنچه را که در دنیای فتوشاپ می‌خواهید می‌توانید پیدا کنید! این کلیپ‌ها توسط اساتید باتجربه و حرفه‌ای تدارک دیده شده است و تمام آنچه که یک کاربر مبتدی به آن نیاز دارد، لحاظ شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد