آشنایی بر نرم افزارهای جلوه های ویژه


VFX مخفف جلوه های بصری است. جلوه های بصری جلوه های ویژه تخیلی و خلق شده در قالب دیجیتالی با کمک تصاویر تولید شده توسط رایانه است. تولید این تأثیرات در دنیای واقعی بسیار دشوار است. این به فیلمسازان کمک می کند تا محیطی ، اشیاan بی جان ایجاد کنند که تولید آن در دنیای واقعی بسیار دشوار است. برای تولید این جلوه ها ، انواع مختلفی از بسته های نرم افزاری موجود است که به افراد امکان می دهد تصاویر و تصاویر غیرواقعی ایجاد کنند. این نرم افزار به ایجاد مدل سه بعدی و انیمیشن شخصیت ها و اشیا کمک می کند. آنها در تلویزیون ، فیلم ، زمینه معماری و توسعه بازی استفاده می شوند. این نرم افزارها با استفاده از ذهن خلاق وی به کاربران کمک می کنند تا فضای بلادرنگ را ایجاد کنند. این نرم افزار تنها به ما در هدایت خلاقیت برای شکل گیری تصاویر و حرکات شگفت انگیز کمک خواهد کرد.

5 تکنیک برای ایجاد جلوه های بصری
برای بهبود کیفیت آموزش ساخت جلوه های ویژه در افتر افکت تعداد کمی از تکنیک های مشترک وجود دارد.

1. روتوسکوپی
در این روش ، انیماتورها / طراحان گرافیک تصاویر را در زمان واقعی ردیابی می کنند و از آنها در فیلم های خود استفاده می کنند. این فرآیند کامل Rotoscopy نام دارد.

روتوسکوپی در نرم افزارهای vfx
2. آهنگ سازی
در این تکنیک ، دو یا چند تصویر در یک تصویر واحد ترکیب می شوند و این توهم را ایجاد می کنند که همه آنها بخشی از یک صحنه واحد هستند.

آهنگسازی
3. نقاشی مات
این هنرمند صحنه هایی را خلق می کند که خلق آنها در دنیای واقعی دشوار است. بستگی به مهارت نوشتن بستگی به نیاز صحنه دارد.

نقاشی مات در نرم افزارهای vfx
4. تقلب
در این تکنیک ، ما یک مدل سه بعدی از شخصیت ها را در صحنه ایجاد کردیم. این روند در همه فیلم های انیمیشن برای توسعه شخصیت های اصلی مانند استفاده می شود.

5. ضبط حرکت / حرکت بازی
در این حالت ، حرکت انسان را ضبط می کنیم و سعی می کنیم آن را به صورت سه بعدی به تصویر بکشیم. حرکت تطبیقی ​​در سینما ، فیلم ها برای قرار دادن گرافیک رایانه ای در صحنه های زمان واقعی با موقعیت ، مقیاس ، جهت گیری و حرکت صحیح نسبت به تصویر عکس استفاده می شود.

مسابقه در حال حرکت است
مزایای نرم افزارهای VFX
جلوه های بصری جلوه های ویژه ای هستند که فقط توهم هستند اما به گونه ای ایجاد و شبیه سازی می شوند که چشمان انسان را به خود جلب می کند و احساس واقعی انسان را احساس می کند. آنها ابزاری قدرتمند برای داستان سرایی هستند که تقریباً در همه صنایعی که حرکت یا تصاویر در آن ساخته می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد. آنها خلق و خوی داستان را فراهم می کنند و همچنین افکار پشت داستان را روشن می کنند. اگر جلوه های بصری به درستی در مفهوم شما اعمال شود ، مخاطبان بیشتری را برای تماشای مفهوم شما جذب می کند.

مزایای اصلی نرم افزار جلوه های ویژه عبارتند از:

1. قبل از تولید ، به مارک تجاری خود بپردازید و ویترین آن را به نمایش بگذارید: نرم افزار جلوه های ویژ تقریباً در همه صنایع تولیدی برای نشان دادن ویژگی ها و ظاهر محصول خود قبل از ورود به بازار استفاده می شود. این امر باعث می شود تا شرکت ها بالاترین قیمت را برای فروش سریع محصولات خود داشته باشند.

2. به یادآوری تصویر تصویری در مقایسه با کلمات آسان است: این مطالعه ای است که در آن انسان تصویر را 6000 برابر سریعتر از کلمات ثبت می کند. به همین دلیل است که می توانید تصاویر بیشتری را در کتاب درسی بچه های کوچکتر پیدا کنید.

3. با کمک نرم افزارهای Clean up and Error remove فیلم های خود را اصلاح کنید: امروزه این نرم افزارها توسط فیلمسازان برای تصحیح ویدیوهای خود در زمان پیش تولید و تولید استفاده می شوند. این نرم افزار همچنین برای افزودن جذابیت بصری بیشتر در زمان پس از تولید استفاده می شود.


http://gg.gg/mnsld

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد