آموزش های افتر افکت: 50 نکته برای تیز کردن مهارت های حرکتی

تازه وارد این نرم افزار شده اید و می خواهید طناب ها را به زبان انگلیسی ساده نشان دهید؟ در اینجا بهترین آموزش های افتر افکت برای مبتدیان وجود دارد تا شما را در مسیر درست قرار دهد.
01. آموزش ضروری افتر افکت 2020

این دوره برای آگاهی و الهام بخشیدن به مبتدیان با استفاده از Adobe After Effects طراحی شده است. اصطلاحات اصلی فیلم ، ویدئو و انیمیشن را خواهید آموخت و با رابط AE آشنا خواهید شد. سپس یک دوره بامپر را شروع خواهید کرد ، که نتیجه آن درک نحوه ساختن ترکیب ، کار با لایه ها ، متحرک سازی ، افزودن جلوه ها ، طراحی بصورت سه بعدی و رندر است.
02. همه چیز را در مورد افتر افکت یاد بگیرید

در این ویدئو جامع ، ویراستار فیلم مستقل ، فیلمبردار و YouTuber جک کول توضیح می دهد که After Effects چیست و چگونه از آن استفاده کنید ، با بصیرت و اشتیاق فراوان. این فقط یک آموزش واحد نیست بلکه یک دوره کامل است: کل کار بیش از 11 ساعت است. جک با اصول اولیه ، معرفی طرح (7:19) ، ایجاد ترکیب (13:42) و وارد کردن رسانه (19:41) شروع می شود ، و سپس به آموزش های پیشرفته تر After Effects می رسد. او در طی دو دقیقه اول فیلم با شما صحبت می کند ، یا می توانید تمام درس ها و زمان بندی ها را در صفحه YouTube بخوانید.
03. مبانی افترافکت

وقت زیادی ندارید؟ این فیلم 25 دقیقه ای یکی از بهترین آموزش های افتر افکت برای درک سریع و کامل نرم افزار است. با انرژی و اشتیاق فراوان ، پیتر مک کینون ، عکاس ، فیلمبردار و YouTuber شروع به مرور عناصر مختلف رابط می کند. او سپس نشان می دهد که چگونه همه کار می کند از طریق یک پروژه سریع ، جایی که او عنوانی را که از طریق فضای 3D ردیابی می شود متحرک می کند.
04. راهنمای مبتدیان برای افتر افکت

آموزش های افتر افکت: نمودار ستاره

اگر می خواهید دانش خود را در مورد Photoshop و Illustrator افزایش دهید و به AE بروید ، در اینجا یکی از بهترین آموزش های After Effects است که می توانید دنبال کنید. در این درس توسط Mike Griggs برای Creative Bloq ، شما خواهید آموخت که چگونه با این نرم افزار شروع کنید و با اصول لایه ها ، عبارات ، تایپوگرافی متحرک ، روتول ها و موارد دیگر آشنا شوید.
05. افتر افکت را بشناسید
تبلیغات

آموزشهای افتر افکت: رابط AE

در اینجا یکی از بهترین آموزش های افتر افکت است که توسط خود Adobe تولید شده است. این آموزش کاربر برای اولین بار به شما معرفی کاملی از After Effects می دهد ، و نحوه راه اندازی برنامه ، وارد کردن فایل ها و سازماندهی دارایی ها را در صفحه پروژه توضیح می دهد.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد