لوگو چیست

از سطح بسیار اساسی ، آرم ها نمادی هستند که از متن و تصاویر تشکیل شده اند و به ما در شناسایی مارک های مورد علاقه کمک می کنند. اما آنها می توانند خیلی بیشتر باشند! یک لوگوی خوب ، سنگ بنای اصلی برند شماست. این کمک می کند تا مشتریان درک کنند که شما چه کاری انجام می دهید ، چه کسی هستید و به چه کسی ارزش می دهید. این مسئولیت زیادی بر روی یک تصویر کوچک است! در اینجا تعریف این که یک آرم چیست و چگونه می توانید از آن استفاده کنید.
چه آرم: گرافیکی که عناصر یک آرم را نشان می دهد
لوگو چیست؟ در اینجا عناوین اصلی عناصر تشکیل شده است. آرم توسط R2.
لوگو نمادی است که از متن و تصاویر تشکیل شده است و یک تجارت را مشخص می کند. یک آرم خوب نشان می دهد که یک شرکت چه کاری انجام می دهد و چه مارکی را ارزیابی می کند.

طراحی لوگو همه چیز در مورد ایجاد یک مارک تجاری بصری مناسب برای یک شرکت است. بسته به نوع ، معمولاً یک آرم از یک نماد یا مارک تجاری و یک آرم به همراه یک برچسب تشکیل شده است.
آرم چه کاری انجام می دهد؟
-

آرم ها چیزی غیر از نگاه زیبا انجام می دهند ، درست است؟ آره! آرم ها عملکردهای بسیاری را ارائه می دهند.
یک آرم باعث می شود شما از رقابت کنار بیایید

شاید اساسی ترین کارکرد یک آرم دادن یک مارک منحصر به فرد به تجارت شما باشد که شما را از سایر مشاغل متمایز می کند.
طراحی لوگو کاکتوس سبز
طراحی لوگو توسط am121.

این امر به ویژه در صورتی که مشاغل شما دارای رقابت است (که 99.9٪ از آنها انجام می دهند) اهمیت دارد. قبل از دریافت یک آرم برای مشاغل خود می خواهید تحقیق کنید که چه رقبای خود را می پسندند تا بتوانید موقعیت خود را نشان دهید.

بررسی کنید که چگونه لوگوی کاکتوس دندانپزشکی با گرفتن یک ویژگی منحصر به فرد برای جغرافیای آنها و تبدیل آن به یک مسواک ، خود را از دریاچه لوگوی دندان کلیشه در صنعت دندانپزشکی جدا می کند.

البته ، شما نمی خواهید آنقدر غیرمعمول باشید که مشتریان بالقوه برند شما را نفهمند.
یک آرم اطلاعات اصلی در مورد شغل شما را مشخص می کند
نام تجاری شرکت wildhearts
طراحی لوگو توسط Milica2505 برای Wild Hearts.

در کنار مشخص کردن مشاغل خود ، یک آرم خوب همچنین اطلاعاتی مهم در مورد شرکت شما به مشتری شما ارائه می دهد: می تواند صنعتی را که در آن وجود دارید ، خدمتی که ارائه می دهید ، جمعیتی هدف و ارزش برند شما ارتباط برقرار کند.

به عنوان مثال ، یک شرکت ممکن است از تصاویر مدار در آرم خود استفاده کند تا نشان دهد که در صنعت نرم افزار فعالیت می کند. یا ممکن است از یک رنگ خاص برای برقراری ارتباط متعهد به سبز بودن / محیط زیست استفاده کنند. یا ممکن است آنها از یک فونت شیک برای برجسته بودن لوکس بودن استفاده کنند. بررسی کنید که چگونه قلبهای وحشی از تصویری از کتاب با قلب در آن استفاده می کنند تا نشان دهند که تجارت آنها در رمان های عاشقانه تخصص دارد
یک آرم باعث شناخت برند می شود
24/7 آرم تولید کننده هیپ هاپ
طراحی لوگو توسط BATHI.

آرمها همچنین تأثیر بصری را به شما یادآوری می کنند که به مشتریان شما یادآوری می کند که ، خوب ... شما وجود دارید!

به عبارت دیگر ، آرم ها می توانند ارتباطات بصری قوی با یک تجارت ایجاد کنند. این انجمن به مشتریان کمک می کند تا مارک شما را در خاطر داشته باشند.

به مارک هایی مانند نایک یا مک دونالد فکر کنید ، که آرم های آنها آنقدر فراگیر است که می توان فوراً با نام یا بدون نام پیوست شده آنها را شناخت. جای تعجب نیست که آرم ها بخش مهمی از هویت برند هستند.

https://rb.gy/rjnmtl

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد