آشنایی با برخی ابزارهای کاربردی فتوشاپ

5. جادوی جادو: برای انتخاب قسمت مشابه رنگی یا بخشی از یک لایه جداگانه برای تفاوت از تصویر.

6. انتخاب Marquee: این ابزار دارای یک محصول ، برش ، حرکت و غیره است تا تصویر و لایه های فردی را مطابق با ناحیه و شکل مورد نیاز تنظیم کند.

7. بزرگنمایی و ابزار دستی: هر دو به کار در سطوح مختلف پیکسل تصویر کمک می کنند و از یک ناحیه به منطقه دیگر بر روی تصویر کار حرکت می کنند.

8. Move Tool: Move Tools برای جابجایی تصاویر ، لایه ها ، جابجایی پوشه ها و کسب اطلاعات استفاده می شود.

9. ابزار Lasso: ما می توانیم منطقه ای را در تصویر خود انتخاب کنیم و بر این اساس در فضای آزاد کار کنیم. ابزار Lasso دارای 2 گزینه دیگر مانند ابزار مغناطیسی Lasso و Polygonal Lasso است که دقیقاً مطابق نیاز در لبه های قراردادهای بالا و مرزهای انتخاب شده ، در برش بخشهای تصویر کمک می کند.

10. ابزار چشم: این ابزار فتوشاپ برای حذف اثر ناخواسته قرمز چشم ، چشم بسته ، جلوه چشم حیوان خانگی در عکس ما استفاده می شود. برای به دست آوردن یک احساس واقع بینانه بصری از چشمان مردم در تصاویر.

11. ابزار تمبر الگو: برای قسمتهای زباله یا همان قسمت از منطقه استفاده می شود که به عنوان مرجع برای الگوی الگوهای مطابق با تصاویر در نظر گرفته می شود.

12. Blur Tool: این کار در مدیریت لبه های نرم و سخت تصویر با افزودن احساس صاف و پرتره به تصاویر کمک می کند.

13. ابزار Sharpen: Sharpen Tool با تمرکز بر لبه های نرم تصویر ، اشباع ، ترکیب رنگ ها ، تمرکز بصری را به تصویر متمایز می کند.

14. ابزار Smudge: با استفاده از ابزار Smudge می توانیم به مؤلفه های تصویر تصویری که می توان بکشید و فشار داده شود ، تحریک کنیم تا آنها را در جای مناسب روی تصویر قرار دهیم. انگشتان ، چوب و غیره را می توان با کشیدن جهت به صورت رنگ مرطوب جابجا کرد.

15. ابزار اسفنجی: به تغییر رنگ و اشباع یک ناحیه کمک می کند.

16. ابزار طفره: قسمت انتخاب شده در تصویر را سبک می کند و قسمت را با سایه روشن می کند.

17. ابزار سوختگی: منطقه انتخاب شده روی تصویر را تاریک می کند که به اضافه کردن جزئیات و برجسته سازی تصویر کمک می کند.

چند ابزار دیگر وجود دارد که می توانند با پیکربندی بر اساس تقاضای پروژه ، تعداد کمی از آنها ابزار recomposing ، ابزار Perspective Crop ، ابزار کوکی برش ، ابزار Pencil ، ابزار Content-Aware Move ، ابزار صحیح و غیره را انجام دهند. ابزارهایی با استفاده از میانبرهای صفحه کلید برای صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری. تمرین عملی خوب برای هر فردی که علاقمند به یادگیری فتوشاپ باشد لازم است.
نتیجه

ابزارهای Adobe Photoshop یکی از بهترین ابزارها برای هر شخصی است که علاقه مند است و می خواهد از طراحی گرافیک ، ویرایش تصویر ، ساختمان کاغذ جدید مقاله ، طراحی مجله ، عکس از پیشرفت های چندین رویداد و بسیاری دیگر از ویژگی های مرتبط با آن مطلع شود. نیاز دارد. رابط کاربری آن بهترین و آسان برای درک و مقابله با جنبه های مورد نیاز است. این نرم افزار دارای ابزار و تکنیک های کافی برای یادگیری و درک پیشرفت های تصویری تصویر برای بهترین تجربه کاربر در هنگام مشاهده است.

پس از یادگیری کامل و تمرین کارهای مختلف در فتوشاپ ، ما آماده خواهیم شد تا برای کارهای مشابه مهارت های مشابه استفاده کنیم و دانش فنی و نظری خود را برای همان ها نشان دهیم و شغل پیدا کنیم. پروژه های مختلفی برای تعیین های مختلف در این زمینه برای افراد وجود دارد که چگونه خلاق هستند و از مفاهیم جعبه و تجربه برنامه استفاده می کنند که توسط برنامه هایی مانند Photoshop قابل نمایش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد