آشنایی با اسکریپت دویک در افتر افکت

آشنایی با اسکریپت دویک در افتر افکت

همانطور که می دانیم After Effects یک نرم افزار ویرایش ویدیو است و همچنین نرم افزاری برای ساخت انیمیشن است. در اینجا در این نرم افزار می توانیم با کمک برخی افزونه ها تعداد انیمیشن های مؤثر ایجاد کنیم. Duik یکی از افزونه هایی است که برای ساخت بهترین انیمیشن با آن کاراکتر در ساخت قطعات برتر از هر طراحی شخصیت کمک می کند و همچنین حرکت از پیش تعیین شده قسمت ها را برای شما فراهم می کند. در اینجا ما با استفاده از افزونه Duik در این نرم افزار انیمیشن درست می کنیم و پارامترهای افزونه Duik را برای درک بهتر این موضوع مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم.
چگونه می توان از Duik در اثرات بعدی استفاده کرد؟

Duik چیزی جز نرم افزاری افزونه نیست که کار نرم افزار After Effects را آسان می کند. ما در مورد افزونه Duik به صورت قدم به قدم یاد خواهیم گرفت. قبل از شروع یادگیری ، اجازه دهید نگاهی به صفحه کار این نرم افزار بیندازیم تا مشکلی در طول یادگیری ما در طول این مقاله ایجاد نشود.

مرحله 1: در بالای صفحه کار ، دو نوار اصلی وجود دارد که عبارتند از نوار منو و نوار ابزار با نوار خاصیت ابزار فعال ، در زیر این نوارها ، سه بخش اصلی وجود دارد که پانل Project در سمت چپ به همراه جلوه ها است. کنترل پنل ، در مرکز ، پنجره Compos و در سمت راست تعدادی پنل پارامتر مهم وجود دارد ، در زیر این سه بخش دو بخش مهم دیگر وجود دارد که بخش Layer در سمت چپ انتهای صفحه نمایش کار و در در سمت راست این انتهای پایین ، پنل Timeline داریم.

پنجره ترکیب

مرحله 2: اکنون پس از آشنایی با صفحه کار این نرم افزار ، یادگیری خود را شروع کنید. اول از همه ، ترکیب جدیدی بگیرید. برای ترکیب جدید ، می توانید از هر سه گزینه ای که به بالای صفحه کار می رود استفاده کنید و بر روی Compos menu of menu menu کلیک کرده و سپس گزینه جدید ترکیب را از لیست کشویی انتخاب کنید یا دکمه Ctrl + N را از صفحه کلید به عنوان کلید برش کوتاه برای ترکیب جدید.

ترکیب جدید

مرحله سوم: گزینه دوم رفتن به صفحه Project این نرم افزار و کلیک بر روی این برگه است که نام "ایجاد یک ترکیب جدید" برای ترکیب جدید است.

پانل پروژه

مرحله چهارم: یا گزینه سوم ساختن راست کلیک از دکمه ماوس در هر نقطه از بخش پنل پروژه این نرم افزار است و برای انتخاب جدید روی گزینه جدید کامپوزیت از لیست کشویی کلیک کنید.
دوره محبوب در این گروه
فروش
آموزش افتر افکت (1 دوره ، 3+ پروژه) 1 دوره آنلاین | 3 پروژه دستی | 20+ ساعت | گواهی تأیید تکمیل | دسترسی به طول عمر
4.5 (1،864 رتبه بندی)
قیمت دوره
149 دلار 399 دلار
مشاهده دوره
دوره های مرتبط
Adobe Premiere Pro Tutorial (2 دوره ، 7+ پروژه) همه در یک بسته نرم افزاری طراحی (280+ دوره ، 100 پروژه)

ترکیب جدید

مرحله 5: یک کادر تنظیم ترکیب برای تنظیمات ترکیب جدید باز خواهد شد. در اینجا می توانید تنظیمات مورد نظر خود را برای ترکیب جدید خود انجام دهید. پس از انجام تنظیمات ، برای اعمال تنظیمات بر روی دکمه "Ok" این کادر گفتگو کلیک کنید.

جعبه تنظیم ترکیب

مرحله ششم: حالا بگذارید یک فایل برداری از یک شخصیت از Adobe Illustrator داشته باشیم. اکنون در این نرم افزار پرونده بردار یک دست شخصیت را وارد کنید. برای وارد کردن پرونده ها فقط کافی است در بخش پنل پروژه این نرم افزار کلیک راست کرده و در لیست کشویی به گزینه Import (گزینه وارد) رفته و سپس بر روی گزینه File از لیست کشویی جدید کلیک کنید.

وارد کردن پرونده ها

مرحله 7: یا می توانید به منوی File از نوار منو این نرم افزار که در بالا قرار دارد بروید و سپس در لیست کشویی به گزینه Import بروید. اکنون بر روی گزینه File لیست کشویی جدید کلیک کنید.

گزینه پرونده

مرحله 8: یا می توانید به سادگی یک پرونده را از پوشه ای که آن را در رایانه شخصی خود ذخیره کرده اید انتخاب کنید و آن را در بخش Project Panel این نرم افزار رها کنید.

بخش پانل پروژه

مرحله 9: اگر بردار کار شما در لایه های مختلف باشد ، این سؤال را مطرح می کند ، آیا می خواهید تمام لایه های خود را ادغام کنید یا آنها را یک به یک جدا کنید. گزینه Merged layer را انتخاب می کنم و دکمه Ok این جعبه گفتگو را فشار می دهم.

گزینه لایه ادغام شده است

مرحله 10: اکنون این لایه بردار را از پنل Project به بخش Layer این نرم افزار بکشید که در انتهای صفحه کار قرار دارد.

بخش لایه

مرحله 11: حالا با استفاده از تب Align این نرم افزار که در قسمت Parameters در سمت راست پنجره ترکیب قرار دارد ، دست Character را تنظیم کرده و آنها را در مرکز تراز کنید.

Duik After Effects - 11

مرحله 12: اکنون اجازه دهید پانل افزونه Duik را باز کنیم. برای پنل افزونه Duik به منوی Window از نوار منو این نرم افزار بروید و در لیست کشویی بر روی گزینه Duik Bassel کلیک کنید. اگر افزونه Duik را در رایانه شخصی خود ندارید ، آن را از اینترنت بارگیری کنید. از آنجا که این یک برنامه منبع باز است ، بنابراین برای همه رایگان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد