معرفی بر نرم افزار ایندیزاین

ایندیزاین یک برنامه نشر رومیزی است که توسط Adobe Systems به عنوان بخشی از Creative Suite ساخته شده است. می توان از آن برای ایجاد پوستر ، بروشور ، بروشور ، مجله ، روزنامه و کتاب استفاده کرد.

طراحان گرافیک کاربران اصلی هستند که بروشور ، پوستر و رسانه چاپی را ایجاد و پخش می کنند. اما از آنجا که اصول اولیه برنامه آموزش کامل ایندیزاین به راحتی قابل تسلط است و برنامه خرید عضویت جدید ماهانه (Adobe Creative Cloud) نرم افزار را بسیار مقرون به صرفه تر می کند - بسیاری از صنایع دیگر شروع به استفاده از InDesign برای ایجاد انواع متنوعی می کنند.
متخصصان بازاریابی می توانند هزینه های خود را برای آژانس های خارجی کاهش دهند ...

بسیاری از کارکنان بخشهای بازاریابی در حال یادگیری چگونگی استفاده از InDesign برای ویرایش مطالب بازاریابی خود هستند که توسط آژانس های طراحی ایجاد شده است ، این هزینه پس انداز بزرگی دارد زیرا آنها در ازای پرداخت ساعتی آژانس های طراحی شده برای ایجاد تغییرات ساده در چیدمان های این دیزاین خود ، هزینه های هنگفتی را صرف می کنند. به راحتی می توانید اندازه تبلیغات را تغییر داده و PDF های جدیدی را برای توزیع در انتشارات جدید ایجاد کنید.
مشاغل جدید می توانند کنترل بازاریابی خود را به دست گیرند ...

مشاغل جدید همچنین با عضویت در Creative Cloud از مزایای این دیزاین استفاده می کنند و انواع مختلفی از نرم افزارهای خلاقانه را در نوک انگشتان خود دارند و می توانند پوسترها و تصاویر قابل توجه برای استفاده در کمپین های رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل در کنار هر ماده چاپی ایجاد کنند. بروشور و لوازم التحریر مورد نیاز برای تولید آنها.

با استفاده از Adobe InDesign خیلی سریع می توانید مخاطبان کاملاً جدیدی را باز کنید که بتوانید خیلی سریع و به راحتی با آنها درگیر شوید. ایده هایی که قبلاً از آژانس های خارجی برای تولید تصویری استفاده می کردید ، اکنون می توانید توسط خودتان به راحتی به طراحی طراحی حرفه ای بدل شوید که بتوانید فوراً از طریق تمام رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.
InDesign ارزان تر و مقرون به صرفه تر از همیشه است ...

با یک روز آموزش InDesign و اشتراکی ارزان برای خرید نرم افزار InDesign ، هر فرد با سواد رایانه ای می تواند در هیچ زمان و با ایجاد اسناد نرم و صاف و حرفه ای به کار خود ادامه دهد.
PDF های تعاملی InDesign باعث می شود همه ما خوب به نظر برسیم!

هنگامی که یک کاربر اصول اولیه Adobe InDesign را فهمید ، می توانید دانش خود را به راحتی گسترش دهید تا برخی از ویژگی های تعاملی را به اسناد PDF خود اضافه کنید ، ابزارهای ساده ای در InDesign وجود دارد که به شما در ایجاد لینک های وب ، پیوندهای ایمیل ، جاسازی ویدیو و شامل ارسال کاربر قادر است. تشکیل می دهد.

اخیراً InDesign توسعه یافته است که شامل برخی از ویژگیهای عالی است که می تواند محتوای مناسب برای دستگاه های تبلت را منتشر کند ، بنابراین می توانید طرح های جایگزین را برای iPad ها ایجاد کنید و اسناد کتاب طولانی را ایجاد کنید که می تواند برای استفاده در Kindle صادر شود.

بنابراین در پاسخ به سؤال شما از InDesign برای چه مواردی استفاده می شود؟ خیلی چیزها و همه چیزهایی که هنگام تولید مواد بازاریابی می توانید به آن فکر کنید!

مارک ویلیامز مدیر Creative Studios Derby LTD ، بزرگترین و با تجربه ترین مرکز آموزش Adobe در میدلندز است. اگر در یادگیری هر نرم افزاری از Adobe Creative Suite به کمک نیاز دارید ، سپس با ما تماس بگیرید.

ما به طور مرتب دوره های آموزش ADOBE INDESIGN را از دولت استودیوی هنری در Der اجرا می کنیم

https://graphi-star.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد