آشنایی با ایلوستریتور


آموزش صفر تا صد ایلوستریتور یک نرم افزار استاندارد در صنعت برای ایجاد کارآمد و سریع گام بردار و همچنین برای ویرایش گرافیک است زیرا ابزار و افکت های زیادی را ارائه می دهد که با استفاده از آن کاربران می توانند کارهایی مانند افکت های نوشتن را انجام دهند ، یک بروشور ایجاد کنند ، از قلم استفاده کنند. ابزار ، استفاده از مبل ها و رنگ ها ، سرگرمی با الگوی ، استفاده از ابزار مش ، ایجاد آرم و غیره ، اما با تمرین مداوم و دست در Illustrator می توانید مهارت را به راحتی از ذهن خود بیرون بیاورید.
ابزارهای مختلفی که در Adobe Illustrator استفاده می شود

حال ما به ابزارهای مختلف موجود و همچنین برخی از نمونه های عملی که می توان مورد استفاده قرار داد ، خواهیم پرداخت.
1. جلوه های نوشتاری

بهترین راه برای شروع استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار ، جلوه های scribble است. این بدان معنی است که می توانیم با نوشتن متن متنی ایجاد کنیم که در آن بتوانیم از ابزارهای اساسی استفاده کنیم. ما به راحتی با این ابزارها آشنا می شویم که با ابزارهای مختلف رنگ آمیزی و گزینه های مختلف نوشتار آشنا می شویم.

نحوه استفاده از Adobe Illustrator - Scribble Effects
2. ایجاد یک بروشور

این روش شروع به کار پس از نوشتن متن به آن مربوط می شود. بروشور را بیاورید و طراحی خود را شروع کنید.یعنی سعی کنید متنی را که در آن است وارد کنید. این امر با نوشتن متن بیشتر به سبک و قلم های مختلف ، تمرین بیشتری می دهد. با انجام این کار می توان قالب های مختلفی از قبیل قالب درختی ، قالب خمیده و غیره ایجاد کرد که باعث می شود قد یادگیری قد ، عرض ، اندازه و چیدمان را یاد بگیریم.

نحوه استفاده از Adobe Illustrator - ایجاد بروشور
3. با استفاده از ابزار قلم

اگر علاوه بر این ، می خواهید یاد بگیرید و می خواهید گرافیکی ایجاد کنید که بتواند به Photoshop منتقل شود ، پس باید از ابزار قلم استفاده کنیم. این یکی دیگر از ابزارهای مهم در این نرم افزار است. با استفاده از ابزار قلم می توان اشکال ساده ای کشید که یک آرم پیچیده را ایجاد می کند. در ابتدا ، از رنگ ها برای ساختن گرافیک استفاده نکنید ، از رنگ های سفید و نوازش های سیاه استفاده کنید. این زمان بیشتری برای تمرکز بر روی گرافیک شما می دهد. نکته قابل توجه این است که در ابتدا ابزار قلم تازه تر می تواند ترسناک باشد زیرا همان قلم است که در یک نوت بوک استفاده می کنیم. اما این قلم باید با ماوس قابل دسترسی باشد که با همه سازگار نیست ، پس از تسلط در آن ، مسئله ای نیست.

نحوه استفاده از Adobe Illustrator - ابزار قلم
4. تقویت مهارت با قلم ابزار

هنگامی که ما با نحوه استفاده از ابزار قلم آشنا شدیم و در ادامه می توانیم طرح هایی کمی پیچیده تر از ابتدا تا انتها ایجاد کنیم. با این کار پس زمینه را سیاه و سفید نگه دارید تا زمانی که مهارت هایمان را افزایش می دهیم.

https://www.educba.com/what-is-adobe-illustrator/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد