چه موقع باید از InDesign یا فتوشاپ یا Adobe Adobe استفاده کنم


Photoshop و Illustrator به همراه InDesign تثلیث برنامه های طراحی Adobe را تشکیل می دهند. اگر می خواهید چیزی برای چاپ ایجاد کنید ، می توانید فقط با این سه پسر خیلی خوب دریافت کنید.

سپس Bridge نیز وجود دارد که همانطور که از نام آن پیداست ابزاری برای استفاده بین برنامه ها است. Bridge به شما کمک می کند تا محتویات رایانه خود را پیش نمایش ، فیلتر و سازماندهی کنید ، به شما امکان می دهد تا هنگام کار ، به راحتی تصاویر را در برنامه ها قرار دهید.

چه زمانی باید از InDesign یا فتوشاپ یا Illustrator Bridge Bridge استفاده کنم

و در بالای این برنامه های اصلی Creative Suite ، همه این برنامه های کاربردی اضافی وجود دارد که باعث می شود مغز شما چرخش یابد! برنامه های طراحی وب همیشه ساخته و بهبود می یابند - Dreamweaver یک برنامه طراحی وب مبتنی بر کد است ، سپس Flash برای ایجاد فایل های ویدیویی فلش ، آتش بازی برای ویرایش تصویر برای وب و Muse وجود دارد که جدیدترین طراحی وب Adobe است. . Adobe همچنین برنامه هایی را منتشر کرده است که به طور خاص طراحی شده اند تا با طراحی وب پاسخگو و موبایل طراحی شوند - Edge Reflow ، Edge Animate ، Edge Code و Edge Inspect.

adobe dreamweaver flash muse

سپس برنامه هایی دارید که در مدیریت عکس (Lightroom) ، نوشتن نسخه برداری و ویرایش (InCopy) و تولید و ویرایش ویدیو (Premiere Pro و After Effects) جستجو می کنند.

پسر این چیزهای زیادی برای پذیرش است! اما تمام آنچه شما باید از آن آگاه باشید ، برای هر پروژه چیدمان * که می خواهید حل کنید ، این چهار برنامه است - InDesign ، Photoshop ، Illustrator و Bridge. به علاوه البته Adobe Acrobat اگر مدارکی را تهیه کنید که آماده چاپ هستند ضروری است.
* یک طراحی 2 بعدی که برای چاپ ، دیجیتال یا آنلاین در نظر گرفته شده است و شامل یک یا همه موارد زیر است: متن ، تصاویر و اشکال.

پل تصویرگر Adobe Photoshop

Photoshop ، Illustrator و Bridge همه به طور شهودی با InDesign کار می کنند. شما می توانید قبل از قرار دادن آنها در اسناد InDesign ، از Photoshop برای ویرایش تصاویر استفاده کنید. شما می توانید برای اضافه کردن مطالب مصور به طرح های InDesign خود ، در Illustrator بردار ایجاد کنید. و می توانید از Bridge به عنوان یک راه حل مفید برای مدیریت تصاویر خود استفاده کنید.

آگهی طراحی Adobe indesign هنگام استفاده از برنامه های Adobe
خوب ... اما چه موقع باید بطور ویژه از InDesign استفاده کنم؟

این بسیار جالب است که بدانید در هنگام کار روی یک پروژه طراحی ، امکان دسترسی به همه این برنامه های مختلف را دارید - مثل این است که شما یک شبکه پشتیبانی کمی دارید ، و با انتشار جدید Creative Cloud 2015 ، آن پایه پشتیبانی فقط در حال رشد است. و تکامل بیشتر اما این راز بزرگی است که معدود طراحان به شما خواهند گفت اما بسیاری از طراحان می دانند ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد